Loading...
info@nmts.com.tr 0216-456 94 53

Eğitimlerimiz

  • Kurum Kültürü Ve Profesyonel İmaj
  • Etkili İletişim Becerileri
  • Telefonda Etkili İletişim
  • Müşteri Odaklı İletişim
  • Mükemmel Hizmet Deneyimi Yaratmak
  • Zor Müşteriler İle Başa Çıkma ve Stres Yönetimi
  • Satışın Öncesi : Satış Grupları İçin Müşteri Odaklı Ve Etkili İletişim
  • Profesyonel Satış Becerileri
  • B2B Pazarda Satış Ve Müşteri Yönetimi
  • Satışta İkna Ve Müzakere Becerileri
  • İkna Ve İlişki Geliştirme Teknikleri
  • Satış Koçluğu
  • İş Yaşamında Yaratıcı Düşünme Ve Yaratıcı Düşünme Teknikleri
  • İş Yaşamında İnovasyon 
  • İnovasyonu Yönetmek Ve İnovasyon Kültürü Yaratmak
  • V.U.C.A. (Volatile/Uncertain/Complex/Ambiguity) Çağında Ayakta Kalmak
  • Müşteri Deneyimi Yönetimi
  • Proaktif Davranış
  • Zamanını Hedeflerle Ve Planlı Yönetmek
  • Çatışma Yönetimi
  • Takım Çalışması
  • Duygusal Zeka
  • İkna Ve Etkileme Sanatı Ve Bilimi
  • Müzakere Becerileri
  • Problem Çözme Ve Karar Alma Becerileri
  • Hızlı, Objektif, Etkili Karar Alabilme
  • Etkili Sunum Teknikleri
  • Eğiticinin Eğitimi
 

Eğitim Tasarımı Eğitimi
Eğitmenlikte Ustalık Gelişim Programı (Kurumların iç eğitmenleri için, eğitmen seçme/eğitmenlerin performanslarını değerlendirme/ eğitmenleri geliştirme / eğitim içeriklerini geliştirme / eğitim tasarlama konusunda kuruma özel danışmanlık vermekte ve iç eğitim standardizasyonunuzu sağlamaktayız. Kurumlarda İç Eğitmenler tarafından aktarılan teknik eğitimler dahil bütün iç eğitimler için geliştirilmiş bir İç Eğitmen Programı’dır)

  • Yönetim Becerileri
  • Liderlik
  • Ekip Yönetimi Ve Takım Olmak
  • Koçluk Becerileri
  • Y Kuşağını Yönetmek İçin Yönetim Becerileri
  • Yöneticiler İçin Performans Görüşmesi Yapma Ve Geribildirim
  • Koçluk
  • Stratejik Yönetim
  • Mavi Okyanus Stratejisi
  • Gelecek Tahmini Ve Senaryo Planlama
  • Değişim Yönetimi
  • İnovasyon Yönetimi
  • Toplantı Ve Workshop Yönetimi
  • V.U.C.A. (Volatile/Uncertain/Complex/Ambiguity) Çağında Yönetim
  • Yönetim Gelişim Programları (Kuruma Özel Tasarlanmaktadır)
  • Yeni Başlayanlar İçin İletişim Ve Satış Eğitimi
  • Tecrübeli Çalışanlar İçin Satış İletişimi
  • Zor Müşterilerle İletişim
  • VIP Müşterilerle İletişim
  • Tecrübeli Çalışanlar / Ürün Bazlı İleri Satış Eğitimi
  • Supervisorlar İçin Yönetim Becerileri
  • Supervisorlar İçin Geribildirim Ve Satış Koçluğu Eğitimi
  • Yönetim Gelişim Programları (Kuruma özel tasarlanmaktadır)
  • V.U.C.A. Dünyasında Ayakta Kalmak
  • Gelecek Senaryoları Oluşturmak
  • Karar Anı (Kritik Düşünme Becerileri)
  • Mavi Okyanus Stratejisi
  • İnovasyon
  • Ne Yapacağız Bu Y Kuşağı İle?

Finans sektöründe ciddi bir birikime ve referansa sahip olan şirketimiz, Kuruma Özel Eğitimler başlığındaki her eğitimi Finans Sektörüne özel tasarlamakta olduğu gibi, sadece finans sektörü için geliştirmiş olduğumuz ve banka/sigorta sektörlerinde yönetim tecrübesi olan eğitmenlerimizle aktardığımız eğitimlerimiz de bulunmaktadır. Aşağıda tamamen kurumlara özel geliştirmiş olduğumuz bazı başlıkları bulabilirsiniz:

Bankacılık

  • Bankada Kurumsal Kültür ve Profesyonel İmaj
  • Gişe Ve Operasyon Ekipleri İçin Müşteri Odaklı Mükemmel Hizmet
  • Satışın Öncesi : Satış Grupları İçin Müşteri Odaklı Ve Etkili İletişim
  • Bankacılıkta Zor Müşteriler ile Başa Çıkma
  • Şubede Şikayet Yönetimi
  • Gişede Satış Eğitimi
  • Bireysel Bankacılıkta Profesyonel Satış Eğitimi
  • Ticari Bankacılıkta Müşteri Yönetimi
  • Bankacılıkta Direkt Satış Ekipleri İçin Profesyonel Satış Becerileri
  • Bankacılıkta İkna Ve İlişki Geliştirme Becerileri
  • Şubede Satış Koçluğu
  • Şubede Satış Yönetimi
  • Şubede Mükemmel Hizmet Deneyimi Yaratmak
  • Şubede Toplantı Yönetimi
  • Bankacılıkta İnovasyon
  • Bankacılıkta İnovasyon Yönetimi
  • Bankacılığın Geleceği (Banking 2.0) ve Değişime Uyum Sağlamak

Sigortacılık

  • Sigortacılık Sektöründe Kurumsal Kültür ve Profesyonel İmaj
  • Müşteri Odaklı İletişim Eğitimi
  • Şubede Sigorta Satış Eğitimi
  • Bes Satış Eğitimi
  • Sağlık Sigortası Satış Eğitimi
  • Direkt Satışta Zaman Yönetimi Ve Planlı Çalışma
  • Acente Yönetimi
  • Sigorta Sektöründe Satış Koçluğu
  • Yönetim Gelişim Programları (Kuruma özel tasarlanmaktadır)

Yaşayarak öğrenme eğitimlerimizi, partner olduğumuz dsm Group ile gerçekleştirmekteyiz. dsm training aktiviteleri ile katılımcılar, GELİŞİM odaklı etkinliklerde farklı kişisel gelişim konularını, aktivite öncesi interaktif aktarımlar ile aktivite sonrası etkin paylaşım oturumlarıyla içselleştirme fırsatını yakalarlar. Konularında uzman eğitimciler, farklı aktarım yöntemleriyle, geribildirim oturumlarıyla ve test uygulamalarıyla GELİŞİM odaklı deneyimsel programları katılımcıların bilgiyi olumlu tutum ve davranış biçimine dönüştürmelerini kolaylaştırır ve hızlandırır.

dsm training GELİŞİM programları, 1/2 gün 1 veya 2 günlük etkinliklerdir. Ideal katılımcı sayısı aktarılacak olan konuya ve yapılacak olan uygulamanın özelliğine göre değişebilmektedir.

Ayrıntılı bilgi için buraya tıklayınız  http://www.dsmtraining.com/

Scroll to Top